Overslaan en naar de inhoud gaan

Gloednieuwe website van Puur HR weerspiegelt de passie voor hun vak

Case Puur HR

Een website die hoge ogen gooit

“Onvervalst sterk in HR”. Onder dit motto geeft het team van Puur HR elke dag het beste van zichzelf. Maar de website van Puur HR lag al een tijdje onder het stof en was geen reflectie van hun enthousiasme en expertise. Een Swiffer bracht geen soelaas, dus dan maar aankloppen bij studio Roger!

In een notendop 🥜

KLANT: Puur HR, een jong, ambitieus bedrijf dat HR-expertise ademt. Het team is gepassioneerd door mensen en heeft een hart voor HR-consultancy, recruitment en employer branding.

VRAAG: ‘Experten in ons vak, mét de nodige dosis fun’. Zo omschrijven zaakvoerders Inge, Jeroen en Sofie zichzelf en hun équipe. Hun website capteerde die spirit en drive niet meer, dus klopte het trio bij studio Roger aan met een duidelijk doel: het ‘vuur van Puur’ delen met de wereld.

ROGER THAT: Via een strategische sessie legden we de ziel van Puur HR bloot, creatieve brainstorms leidden tot een verrassende insteek en als kers op de taart bouwden we een splinternieuwe website inclusief gevatte copy.

But first ... strategy !

De eerste stap was een strategische sessie bij ons op kantoor. Tijdens een 3 uur durende workshop haalden we Inge, Jeroen en Sofie de spreekwoordelijke pieren uit hun neus. We formuleerden samen enkele kernwaardes en USP’s en kwamen zo tot de ziel van Puur HR. Dit vormde de basis voor de structuur & uitstraling van de website, en de tone of voice van de webcopy.

Sprekende beelden

Een speelse website vraagt om originele foto’s. Om de drie diensten van PUUR HR in de verf te zetten, bedachten we tijdens verschillende brainstormsessies opvallende campagnebeelden die de aandacht trekken. Dankzij regelmatige feedbackmomenten, klopten we uiteindelijk af op een voorstel waar iedereen warm van werd. En het resultaat mag er zijn, al zeggen we het zelf!

Een frisse look

Last but not least, gingen we aan de slag met de website. Starten deden we met onze basis Drupal site, die we via het Gutenbergsysteem vorm gaven volgens het afgesproken design. Dé blikvanger van de website is ongetwijfeld de teamslider, waar de dolle bende van Puur HR hun mooiste kant laat zien. Niet alleen het design, maar ook de teksten namen we onder handen. We stelden de tone of voice bij zodat die naadloos aansloot bij de boodschap van Puur HR. Dit natuurlijk volgens de regels van de SEO-kunst.

“Stuk voor stuk enthousiaste experts in hun vak. We hadden direct een match met hun bedrijfscultuur. Dat resulteerde in een fijne samenwerking en een leuke website” – Jeroen Scheiris, Managing Partner bij Puur HR.

Jeroen Scheiris - Managing Partner bij Puur HR

Wil jij ook een website die er boenk op is?

Laat ons iets weten! De koffie staat alvast klaar 😋

MEER ZIEN VAN ONS WERK?