Digitaal verhandelen via een webapplicatie op maat
Voor de aanlevering van hun varkensvlees, doen de slachthuizen van Belgian Pork Group een beroep op een ruim netwerk aan varkensproducenten. Waar de producenten voorheen telefonisch of in persoon hun varkens aanboden, creëert Pigplaza één digitale omgeving waarin zij 24/7 hun varkens kunnen verhandelen. Geen gedoe meer met een eindeloze papierwinkel, maar één plaats die alle gegevens opslaat en overal raadpleegbaar is, ook in de varkensstal.
Centraal platform voor administratie en communicatie
Pigplaza regelt niet alleen de verkoop van varkens, maar zorgt ook voor één centrale plaats van communicatie en administratie. Van facturen en offertes tot informatie over de varkens en hun winstmarges: met Pigplaza heeft de varkensproducent één kanaal om naar terug te grijpen. Verschillende rapporteringen en statistieken zorgen bovendien voor waardevolle inzichten over hun eigen business én de varkenssector in het algemeen. Dankzij die transparantie weten de varkensproducenten perfect waar ze goed op scoren, en waar verbetering mogelijk is. Een handige testomgeving geeft Belgian Pork Group bovendien de kans om de vernieuwingen op de applicatie op voorhand uit te proberen en te verfijnen.
Studio Roger staat garant voor een persoonlijke aanpak
Business Analist Ayrton is alvast enthousiast over de samenwerking: “Bij studio Roger zitten we goed voor een persoonlijke aanpak en een proactieve houding. Zij brengen het stukje expertise binnen dat we in-house niet hebben. Bovendien mogen we er ook zeker van zijn dat er kort op de bal wordt gespeeld”.
Ook even sparren met studio Roger?